ul. Leśna 7
Strategicznym celem Polityki Jakości CNT jest zapewnienie trwałej zdolności do konkurowania na rynku dzięki umiejętności realizowania usług na najwyższym poziomie jakościowym. CNT zamierza budować i umacniać pozycję solidnego i wiarygodnego partnera, konsekwentnie dbającego o interesy swoich klientów. W relacjach z klientami kierujemy się i będziemy się kierować profesjonalizmem, rzetelnością i terminowością. Nasze działania będziemy weryfikować i doskonalić w sposób ciągły, akceptując jako nadrzędne wymagania i oczekiwania naszych klientów, jednakże zawsze z poszanowaniem zasad etyki zawodowej, obowiązujących przepisów prawa i wewnętrznych procedur.
Wdrażając system jakości zapewniamy utrzymanie, rozwój i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001:2015 oraz ISO/TS 22163:2017 (IRIS rev. 03), co ma pomagać w osiągnięciu założonych celów CNT. Właściciele i pracownicy CNT zamierzają realizować cele Polityki Jakości między innymi poprzez:
Realizacja naszej Polityki Jakości opiera się na świadomości konieczności stosowania najwyższych standardów jakościowych przy wykonywaniu zadań realizowanych przez pracowników organizacji. Właściciele deklarują, że pracownicy CNT zostali zapoznani z treścią Polityki Jakości, akceptują jej postanowienia i podczas pełnienia swoich obowiązków te postanowienia realizują.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas